Strukturēt problēmu risināšanas procesu.
---
---
---
Vairums šeit aprakstīto metožu ir balstītas pieaugušo izglītībā. Bet to iespējamais pielietojums ir daudz plašāks, piemēram:
Strukturēt problēmu risināšanas procesu.
---
---
---
Rakstiska “smadzeņu vētra” ar kuras palīdzību īsā laikā tiek ģenerēts liels ideju skaits, iesaistot visus dalībniekus procesā.
< 24 cilv.
45 min.
6.3.5. veidlapa un rakstāmais katram dalībniekam
Aktīvā lasīšana padara informācijas uztveres un apstrādes procesu daudzkārt efektīvāku, jo tā sasaista vielu ar esošajām zināšanām un palīdz mērķtiecīgi atrast sev noderīgo informāciju.
---
---
---
Metode atgriezeniskās saites sniegšanai un saņemšanai.
< 20 cilv.
20 - 45 min.
---
Šo metodi var izmantot ideju, lietu un procesu pilnveidei, kā arī atgriezeniskās saites iegūšanai.
< 30 cilv.
15 min.
Izvirzīt konkrētus mērķus sevis attīstīšanai.
< 24 cilv.
15 - 30 min.
Piezīmju papīrs un rakstāmie
Ieteikumi, lai saklausītu un izvērtētu citu cilvēku sniegto atgriezenisko saiti.
---
---
---
Atgriezeniskās saites instruments, ar kura palīdzību pilnveidot savu darbību.
< 24 cilv.
15 - 20 min.
---
Bišu stropa metode veicina savstarpēju informācijas apmaiņu un palīdz dalībniekiem uzņemt un apstrādāt iegūto informāciju, kā arī formulēt savus jautājumus vai vajadzības
neierobežots
5 - 15 min.
---
Metode palīdz dalībniekiem koncentrēties uz mācību tēmu un vadītājs uzzina grupas vēlmes un intereses.
< 20 cilv.
10 -15 min.
---
Saliedēt.lv 2020
Toms Urdze
toms.urdze@gmail.com